• PDF icon 7-19_jovovic_jankovic_s.pdfRadislav Jovovic, Marija Jankovic

    TREND OF AN INCREASING INEQUALITY, AND CONSEQUENCE

  • PDF icon 21-41_lojpur_s.pdfAnđelko Lojpur, Vlado Dimovski, Ivan Radović

    CORPORATE RESPONSIBILITY AS THE TIP OF THE “ICEBERG” OF CORPORATE GOVERNANCE

  • PDF icon 43-53_kovachevski_s.pdfDimitar Kovachevski, Ilijana Petrovska, Darko Apostolov, Venera Krliu Handjiski

    THE IMPACT OF SPONSORSHIPS AND THEIR ACTIVATION THROUGH DIGITAL MEDIA ON BRAND AWARENESS IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA

  • PDF icon 55-66_knezevic_s.pdfDuško Knežević

    GLOBAL LEADERSHIP AND PHILANTHROPY - LEADING AS INVENTING A BETTER WORLD

  • PDF icon 67-77_radenovic_s.pdfMiško Rađenović

    LJUDSKI RESURSI KAO LIMITIRAJUĆI FAKTOR RAZVOJA HOTELIJERSTVA U CRNOJ GORI

  • PDF icon 79-87_radulovic_jovovic_s.pdfRadulović Dušan, Jovović Miroslav

    FAKTORA UTICAJA NA LOGISTIČKU PERFORMASNU

  • PDF icon 89-97_grgurevic_s.pdfNikša Grgurević

    INSTITUCIONALNI FAKTORI REFORME NAPREDNIH MORSKIH LUKA

  • PDF icon 99-109_rabrenovic_s.pdfJovan Rabrenović

    UTICAJ NEGATIVNIH FAKTORA NA NIVO PRIMJENE MARKETING MENADŽMENTA U TURIZMU CRNE GORE

  • PDF icon 111-126_zivkovic_s.pdfOlivera Živković

    UNAPREĐENJE INVESTICIONOG AMBIJENTA CRNE GORE U CILJU POVEĆANJA STRANIH DIREKTNIH INVESTICIJA

  • PDF icon 127-142._rabrenovic.pdfJovo Rabrenović

    UPOREDNA ISKUSTVA U RAZVOJU NACIONALNOG BRENDA

  • PDF icon 143-150_savic_s.pdfSavić Milica

    SAVREMENE LOGISTIČKE STRATEGIJE MORSKIH LUKA

  • PDF icon 151-160_vukcevic_s.pdf Ivana Vukčević

    TEORIJSKI ASPEKTI FINANSIJSKE ODGOVORNOSTI

  • PDF icon 161-169_todorovic_s.pdfZoran Todorović

    ACCOUNTING AND AUDIT IN THE DIGITAL ERA

  • PDF icon 171-181_lekic_s.pdfElivs Lekić

    SPREMNOST BANAKA ZA INOVACIJU PROCESA